4 תשובות
זה לא בסדר שניפגשתם
ומה הקשר שהיא כמו אחותך?
אם היא הייתה בבית כמוך אז אין בעיה העיקר שאת נזהרת ואני מקווה שהיא גרה לפחות 100 מטר ממך
יש הסגר ובאופן עקרוני, חלאס לצאת.
זה לא משנה אם היא כמו אמא שלך, אחות, דוד שלך. אמרו מסוכן לצאת אז תשבי בבית.
ברגע שאת יוצאת את דופקת את כל המסכנים שתקועים בבסיסים ובבית בעקבות בעיות כאלה או אחרות
שואל השאלה:
היא גרה 2 בתים ממני