אז אני אתחיל מזה, אין כזה דבר לקרוא מחשבות, אני לא אפרט אבל בסך הכל "לקרוא מחשבות" זה לא המצאה.
אני יכולה להסתכל לבן אדם בעיניים ואחרי זמן קצר לספר לו מידע על המשפחה שלו, במקרים נדירים להגיד לו שמות של אנשים שהכיר/מכיר מבלי שהוא אי פעם סיפר לי את השם שלהם.
אני יכולה לראות בראש שלי אנשים שמעולם לא פגשתי אבל הסביבה שלי מכירה, ממש לראות כל פרט קטן אפילו נקודות חן.
ויש עוד המון דברים שאני יודעת לעשות עם זה.
זה לא משהו על טבעי, אבל אני רוצה לשפר את הכישורים שלי בזה, איך לעשות את זה?? יש כאן מישהו שמבין בזה??