8 תשובות
כן ואני בת
כן
לא לוחמת, ולא הייתי רוצה להיות.
אני רוצה להיות במחלקת הסייבר
אנונימית
וואו זה החלום הכי גדול שלי (בת)
אנונימית
הלוואי אמן! אני בת, אני מתה לעשות קרבי
חחח אני כבר עשיתי תמטרות שלי