9 תשובות
אם בא לך ויש לך חלומות מעניינים וסבלנות לזה אז למה לא
כן לדעתי זה ממש נחמד
כן. את יכולה לצלול לתוך חלום צלול בעזרת זה.
אנונימי
אם בא לך.
כן , זה גם יכול לעזור לך וגם זה כיף להזכר בדברים כשתיהיה בוגר יותר
כן למה לא? זה יכול להיות מאוד נחמד ותרפי.. וגם תחביב משותף עם אמא. (:
לפעמים נחמד להסתכל ולהיזכר בחלומות וגם הם יכולים להוות מקור השראה. לי אישית יצאו דמויות וסיפורים מתוך חלומות.
לפעמים נחמד להסתכל ולהיזכר בחלומות וגם הם יכולים להוות מקור השראה. לי אישית יצאו דמויות וסיפורים מתוך חלומות.
למה לא?
אני כותבת
זה תלוי אם יש לך חלומות כמו שיש לי שעדיף לשכוח אז פחות
באותו הנושא: