2 תשובות
הכי חשוב שיהיה כיבוד. אני ממליץ על שוקולד חרובים, חמאת בוטנים ומיץ רימונים
אנונימי
הבעייה היא שבגלל הקורונה , אולי אסור יהיה לערוך מסיבות עוד הרבה זמן.
אז חבל לך להתחיל לארגן ולהתאכזב. חכי עד שיתבהרו העניינים.
כללית, לכי על נושא של סרט מוצלח או סדרה.