7 תשובות
אין לי חבר איזה כיף לי
מבינים שזה המצב מנסים לדבר כמה שיותר להתעסק בדברים אחרים ולהאמין שהמצב ייגמר מהר
מנסה לדבר איתם כמה שאני יכולה זה עוזר
אני חייב להגיד שזה באמת מאוד ממש קשה
אבל תנסי לשמור על קשר. לדבר כל יום מאוד עוזר...
איזה כיף כשאין למה להתגעגע
חופרים אחת לשני בטלפון, הודעות, פייס טיים
אני לא אשקר ממש קשה לי, היום הייתה לי יום הולדת אז הלכתי לראות אותו אבל זה היה קצר ואני כבר מתגעגעת אליו שוב...
אנמ משתדלת לעשות איתו שיחות וידאו ורגילות כל יום, ואנחנו רואים סדרה ביחד ככה שגם יש לנו נושאים מעניינים לדבר עליהם עכשיו כי אין כל כך מה לעדכן בגלל הקורונה, כולם בבית