23 תשובות
את יכולה להוריד אוריגין (origin) שזה בייסיקלי התוכנה שממנה אפשר לקנות את הסיסמה אם זה לא הדיסק, קחי בחשבון שאם את מורידה וקונה משם את לא יכולה להוריד cc..
פשוט תורידי את התוכנה אוריגין תעשי משתמש רציני ותקני משם..
פשוט תורידי את התוכנה אוריגין תעשי משתמש רציני ותקני משם..
תיכנסי לאתר של origin , זה עולה עכשיו במבצע 9.99 יורו זה בערך 40 שקל.
אנונימית
רגע מה, זה במבצע?
כן^ 75% הנחה. ברגיל זה עולה איזה 200 שקל נראה לי.
אנונימית
כוסעמ.. אני קניתי את זה ב300 שקל מלפני 3 שנים
שואל השאלה:
אנונימית, אם אני קונה את זה דרך האתר origin, איך אני מתחילה לשחק? כאלו מה בדיוק אני קונה את המשחק? איך זה הולך אני לא מבינה בזה
אם את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי זה ממש יעזור אבל את יכולה להמשיך להסביר לי פה אם את מעדיפה
אנונימית, אם אני קונה את זה דרך האתר origin, איך אני מתחילה לשחק? כאלו מה בדיוק אני קונה את המשחק? איך זה הולך אני לא מבינה בזה
אם את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי זה ממש יעזור אבל את יכולה להמשיך להסביר לי פה אם את מעדיפה
היי אני אסביר לך פה
את קונה את המשחק וזה מתווסף לך לספריית משחקים
את צריכה להוריד את הlauncher של origin (יתנו לך קישור והכל אחרי הרכישה..) ואז את מתקינה את המשחק על המחשב וזהו
את קונה את המשחק וזה מתווסף לך לספריית משחקים
את צריכה להוריד את הlauncher של origin (יתנו לך קישור והכל אחרי הרכישה..) ואז את מתקינה את המשחק על המחשב וזהו
אנונימית
תקני את זה באוריגין
יהיה לך שם אפשרות להתקין וברגע שזה יסיים להתקין את משחקת רגיל
יהיה לך שם אפשרות להתקין וברגע שזה יסיים להתקין את משחקת רגיל
שואל השאלה:
להתקין את המשחק הרגיל גם עולה כסף? ואיפה אני אמצא איך להתקין את המשחק הרגיל?
להתקין את המשחק הרגיל גם עולה כסף? ואיפה אני אמצא איך להתקין את המשחק הרגיל?
לא להתקין לא עולה כסף ברגע שקנית את המשחק אז זהו הוא שלך
ואת נכנסת לספריית משחקים שלך ואת תראי שתהיה לך אופציה להתקנה
ואת נכנסת לספריית משחקים שלך ואת תראי שתהיה לך אופציה להתקנה
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני מגיעה לספריית משחקים?
וואי סורי שאני שואלת מלא שאלות אני פשוט לא מבינה בזה בכלל
איך אני מגיעה לספריית משחקים?
וואי סורי שאני שואלת מלא שאלות אני פשוט לא מבינה בזה בכלל
הכל טוב
דבר ראשון את צריכה שיהיה לך משתמש בorigin אז תעשי משתמש
אחר כך תחפשי את הסימס 4 ותרכשי אותו (תצטרכי להכניס פרטי כרטיס אשראי/פייפאל וזה). אחרי שתקני אותו את תראי שתהיה לך אופציה להתקין את הlauncher של origin בין אם זה באתר או במייל שתקבלי ואם את לא מוצאת בדוק זה נמצא בתפריט הראשי שלהם
אחרי שאת מתקינה את הlauncher זה בעצם תוכנה שלהם שיושבת לך על המחשב ויש שם את הספרייה שלך עם המשחקים שקנית אז את נכנסת לתוכנה, מכניסה פרטי משתמש והולכת לספריית משחקים ואת תראי שהסימס 4 יושב שם אז את לוחצת עליו ויהיה לך אופציה להתקין ואז את מתקינה אותו על המחשב (זה ייקח קצת זמן כי זה משחק כבד) וזהו ואז את משחקת
דבר ראשון את צריכה שיהיה לך משתמש בorigin אז תעשי משתמש
אחר כך תחפשי את הסימס 4 ותרכשי אותו (תצטרכי להכניס פרטי כרטיס אשראי/פייפאל וזה). אחרי שתקני אותו את תראי שתהיה לך אופציה להתקין את הlauncher של origin בין אם זה באתר או במייל שתקבלי ואם את לא מוצאת בדוק זה נמצא בתפריט הראשי שלהם
אחרי שאת מתקינה את הlauncher זה בעצם תוכנה שלהם שיושבת לך על המחשב ויש שם את הספרייה שלך עם המשחקים שקנית אז את נכנסת לתוכנה, מכניסה פרטי משתמש והולכת לספריית משחקים ואת תראי שהסימס 4 יושב שם אז את לוחצת עליו ויהיה לך אופציה להתקין ואז את מתקינה אותו על המחשב (זה ייקח קצת זמן כי זה משחק כבד) וזהו ואז את משחקת
אנונימית
ראיתי שזה עולה 10 דולר עכשיו
זה בטוח לקנות את זה באתר לא יגנבו פרטים או משהו?
גם מה זה כל ההרחבות האלה ראיתי באתר שיש תמשחק שעולה 10 דולר ועוד כמה דברים מה זה?
^כל הרחבה זה תוספת למשחק ואז יש לך יותר דברים לשחק בהם ויש יותר אופציות למשחק
וכל הרחבה עולה כסף
וכל הרחבה עולה כסף
אנונימית
איפה אני קונה תמשחק זה בטוח ? לא יגנבו פרטי אשראי או משהו?
לא יגנבו זה origin הם שייכים לחברת ענק electronics art זה תאגיד ענק בינלאומי.. אף אחד לא יגנוב לך את הפרטי אשראי
וקניתי משם כבר כמה דברים זה בטוח.
וקניתי משם כבר כמה דברים זה בטוח.
אנונימית
היי אנונימית איזה פרטי משתמש מכניסים שנכנסים לתוכנה?
וכמה מקום בערך המשחק לוקח?
אני מפחדת שזה יעמיס לי את המחשב יותר מידי
אני מפחדת שזה יעמיס לי את המחשב יותר מידי
המשחק 40 gb זה מלאא, כדאי שתבדקי כמה מקום יש לך במחשב לפני
אנונימית
אפשר להתקין אותו על דיסק און קי ?
וגם רשום באתר origin פלטפורמה אפל ווינדוס
ולי יש מחשב לנובו זה מתאים גם לי?
סליחה על החפירה אני ממש רוצה לשחק אבל לא יודעת מה לעשות
וגם רשום באתר origin פלטפורמה אפל ווינדוס
ולי יש מחשב לנובו זה מתאים גם לי?
סליחה על החפירה אני ממש רוצה לשחק אבל לא יודעת מה לעשות
אגב לתגובה הראשונה,לאוריג'ין אפשר להוריד סיסי/מודס