4 תשובות
אל תגלחי יהייו לך קוצים ועדיף לך רק שעווה..!
היי אם יש לך שאריות של שיער היידיים אז אל תגלחי אותם תוציאי אותם בפינצטה!
ביידים אל תגלחי תעשי רק שעווה.
לאא אל תעשי את זה!
עדיף שתשאירי את זה ככה. זה עדיף על גילוח במיוחד בידיים! את לא רוצה שיהיו לך קוצים על הידיים, לא נעים -.-
עדיף שתשאירי את זה ככה. זה עדיף על גילוח במיוחד בידיים! את לא רוצה שיהיו לך קוצים על הידיים, לא נעים -.-
באותו הנושא: