2 תשובות
1(בגלל הגישה הזאת
במקום גישה של אני לא מצליח
תעבור לגישה של אני כן אצליח
רק כששיניתי את הנקודת מבט הצלחתי לצאת מהבור שהייתי בו
2)תנסה לזהות מה פוגע בך
3)תבין מה גורם לזה
4)תטפל בגורם ואל תפחד
במקום גישה של אני לא מצליח
תעבור לגישה של אני כן אצליח
רק כששיניתי את הנקודת מבט הצלחתי לצאת מהבור שהייתי בו
2)תנסה לזהות מה פוגע בך
3)תבין מה גורם לזה
4)תטפל בגורם ואל תפחד
תכתוב לי בפרטי
נדבר על זה
יצאתי מהמון מצבים רעים מאוד בחיים שלי
אולי אני יכול לעזור
נדבר על זה
יצאתי מהמון מצבים רעים מאוד בחיים שלי
אולי אני יכול לעזור
באותו הנושא: