6 תשובות
הגדירו פסיכולוגים כעובדים נחוצים אז כדאי לבדוק עם הפסיכולוג שלך
אני עושה שיחות בזום ולא בטלפון
אני עושה שיחות בזום ולא בטלפון
שואל השאלה:
הוא דיבר איתך מתי זה יחזור למתכונת רגילה?
הוא דיבר איתך מתי זה יחזור למתכונת רגילה?
אנונימית
לא כי גם להם אין מושג
שואל השאלה:
והשיחות בזום באמת עובדות? זה לא מוזר ומביך?
והשיחות בזום באמת עובדות? זה לא מוזר ומביך?
אנונימית
לא מדבר כרגע
שואל השאלה:
למה הפסקתם לדבר? למה לא בצורה מקוונת? ^
למה הפסקתם לדבר? למה לא בצורה מקוונת? ^
אנונימית
באותו הנושא: