5 תשובות
שואל השאלה:
אם אני הייתי מסתכל על החיים בצורה של סרט הייתי חושב על קומדיה דרמטית.^
אנונימי
נמאס לי כבר מכל התיאוריות האלה של אנשים, זה הכל רעיונות של אנשים משועממים. זה נהיה טרנד לחשוב דברים הזויים ולהמציא תיאוריות בלי פואנטה. בין אם אנחנו בתוך סרט או חלום או משחק מחשב, ובין אם זה פשוט חיים רגילים ונורמליים, זה לא משפיע על החיים שלנו בשום צורה אז פשוט תחיו ותפסיקו לבלבל את המוח ולהמציא תאוריות של משועממים
חח זה מגניב
לא
תראה את הסרט "המופע של טרומן". ממליצה בחום, קשור לנושא.
אנונימית