9 תשובות
שנה בערך
וואי לקח לי מלא זמן
אולי איזה חצי שנה
עכשיו הוא עובר קצת תלסת והיה לי פוני שנה שעברה
לי בערך תשעה חודשים אבל תלוי בזמן צמיחה של השיער של כל אחד
^גם לי
אני כבר 7 חודשים אחרי וזה בקו הלסת בערך..
HOH
בערך 8 חודשים
שואל השאלה:
אם אני אשים שמן קיק כל יום בפוני זה יזרזר את הצמיחה ?
כן אני חושבת
שנה אפילו קצת יותר
לאחותי לקח 3 חודשים בערך, זה נחשב קצב צמיחה מטורף אבל אפשרי