56 תשובות
למען האמת אני אדם שהוא יותר אוטודידקטי {אדם שלומד דברים לבד} ולכן שיטת הלמידה הזו יותר נוחה לי באופן אישי כי לא באמת מצליחים להעביר את החומר בלמידה המקוונת וצריך ללמוד את החומר לבד אבל לדעתי אין טעם לרוב המוחלט של השיעורים אלא רק למתן עבודות ולהפוך את האפשרות להיכנס לשיעורים לבחירה ולא חובה כדי שתלמידים שזה עוזר להם ייכנסו וכאלו שלא לא וכך המצב יהיה יותר הוגן ויעיל .
ברור שלא עוזר לדעתי הם עושים את זה רק כדי לסמן לעצמם וי
יענו שלא נגיד אף אחד לא לימד אותנו לבגרות
יענו שלא נגיד אף אחד לא לימד אותנו לבגרות
לא
תאורטית זה נשמע מדהים, בפועל זה חרטה
תאורטית זה נשמע מדהים, בפועל זה חרטה
זה ביכלל לא עוזר לפי דעתי עושים את זה רק בשביל להעסיק אותנו הם יודעים שאנחנו לא לומדים מזה כלום
בכלל לא
לא עוזר לי בשום צורה
לא, סתם להעיר אותנו בבוקר
לא.
לא מבינה כלוםם
כמו לדבר לקיר
עד עכשיו לא הייתי נכנסת
אני עכשיו אתחיל רק בגלל שזה נכנס לתעודה
כמו לדבר לקיר
עד עכשיו לא הייתי נכנסת
אני עכשיו אתחיל רק בגלל שזה נכנס לתעודה
זה לא אותו דבר אבל חייבים לשמור על שגרה מסוימת, לא רק בלימודים.
עצם זה שיש את השגרה גם אם זה לא בדרך הכי אידיאלית אבל קמים, מתלבשים וכו
עריכה: על מה המינוסים?
עצם זה שיש את השגרה גם אם זה לא בדרך הכי אידיאלית אבל קמים, מתלבשים וכו
עריכה: על מה המינוסים?
זה הפסקת הקקי הקבועה שלי
לא עוזר. מיותר ברמות.
ואפילו ההפך מעוזר..
מרוב שאני עסוקה בלהבין מה רוצים
מהחיים שלי כשהמורים מסבירים
את החומר בצורה הזאת אני כבר שוכחת
את החומר שאני יודעתת
ובנוסף לזה כאבי עיניים מטורפים
קיצר סתם ח*א
ואפילו ההפך מעוזר..
מרוב שאני עסוקה בלהבין מה רוצים
מהחיים שלי כשהמורים מסבירים
את החומר בצורה הזאת אני כבר שוכחת
את החומר שאני יודעתת
ובנוסף לזה כאבי עיניים מטורפים
קיצר סתם ח*א
לא
אני באמת חושבת שכל הלימודים האלה
זה פשוט נותנים לנו חומר שאנחנו לא מבינים כלום ואומרים לנו תסתדרו ואם מישהו בכלל העז לשלוח למורה הודעה היא מנסה לעשות הכל בשביל לסנן אותנו אני בכיתה י ואני אישית מאוד מפחדת שזהחפגע לי בבגרויות של שנה הבאה
אני באמת חושבת שכל הלימודים האלה
זה פשוט נותנים לנו חומר שאנחנו לא מבינים כלום ואומרים לנו תסתדרו ואם מישהו בכלל העז לשלוח למורה הודעה היא מנסה לעשות הכל בשביל לסנן אותנו אני בכיתה י ואני אישית מאוד מפחדת שזהחפגע לי בבגרויות של שנה הבאה
אין טעם
מיותר
לא כל כך עוזר
לא כל כך אבל זה עדיף מכלום
יותר גרוע מאשר שיעורים רגילים.
לא
אני צריך מגע אנושיות
אני צריך מגע אנושיות
ולחשוב שיש לי שיעור מקוון עוד שעה.... מדכא.
אין טעם, זה לא מועיל בשום צורה.
תאמת זה עדיף מללמוד בחופש הגדול
אני בכלל חושבת שאין טעם בשיעורים מקוונים בשום צורה.
אני מבינה שאיך שהוא אנחנו צריכים "ללמוד" את החומר ולפחות לקליטו בצורה חיונית , אבל מה שהם עושים זה מקדש יותר מדיי את האמצעים , ואין תוצאה של המטרה הקדושה.
הם מעמיסים ברמה לא הוגנת שלא העמיסו בעבר , הם לא כל כך זמינים לפתירת בעיות עם החומר , נותנים לתלמידים לאכול תסביכים בקבוצות שונות כיצד להתמודד עם העבודות האלה לבד.
ושלא נציין שהעבודות האלה הם הפלת לחץ נוסף ( כנראה הקורונה לא ביג דיל בישביל להחשיב ), כי הם בסופו של דבר נכנסים לציון סופי כי אין להם מה לדחוס במקום.
אז בקיצור , תשובתי לשאלתך היא שאין טעם בשיעורים מקוונים חוץ מלתת למשרד החינוך להגיד " אני עשיתי את שלי , זה מה יש " ולהוריד אחריות מעצמם , ולא , הלמידה המקוונת לא עזרה לי כל כך. אם בכלל.
אני מבינה שאיך שהוא אנחנו צריכים "ללמוד" את החומר ולפחות לקליטו בצורה חיונית , אבל מה שהם עושים זה מקדש יותר מדיי את האמצעים , ואין תוצאה של המטרה הקדושה.
הם מעמיסים ברמה לא הוגנת שלא העמיסו בעבר , הם לא כל כך זמינים לפתירת בעיות עם החומר , נותנים לתלמידים לאכול תסביכים בקבוצות שונות כיצד להתמודד עם העבודות האלה לבד.
ושלא נציין שהעבודות האלה הם הפלת לחץ נוסף ( כנראה הקורונה לא ביג דיל בישביל להחשיב ), כי הם בסופו של דבר נכנסים לציון סופי כי אין להם מה לדחוס במקום.
אז בקיצור , תשובתי לשאלתך היא שאין טעם בשיעורים מקוונים חוץ מלתת למשרד החינוך להגיד " אני עשיתי את שלי , זה מה יש " ולהוריד אחריות מעצמם , ולא , הלמידה המקוונת לא עזרה לי כל כך. אם בכלל.
סליחה? עד עכשיו היינו בזום של 40 דק וזהו.
עכשיו אנחנו נשב 3 שעות מול המחשב,או הטלפון, יש הבדל עצום בין 45 דקות ל3 שעות.
לי אישית יש מורה מעצבן שלא יודע איך עושים את זה. אבל לאמא שלי (גננת) הצלחתי לעשות לגן שלה..
עכשיו אנחנו נשב 3 שעות מול המחשב,או הטלפון, יש הבדל עצום בין 45 דקות ל3 שעות.
לי אישית יש מורה מעצבן שלא יודע איך עושים את זה. אבל לאמא שלי (גננת) הצלחתי לעשות לגן שלה..
אנונימית
לא. נקודה.
עדיף מכלום
זה מזעזע פשוט
אני לא מבינה איך אני אמורה להתחלק עם אחים שלי במחשב אחד תקוע בזמן שגם אבא שלי צריך אותו כי הוא עובד עכשיו מהבית בגלל הקורונה
ועזבו את זה שיש מלא עבודות ועוד לוקחים לנו מהחופש הגדול וזה החופש הגדול האחרון שלי כי זה כיתה יא ובמקום לבלות בו אני צריכה לעשות בגרויות
אני לא מבינה איך אני אמורה להתחלק עם אחים שלי במחשב אחד תקוע בזמן שגם אבא שלי צריך אותו כי הוא עובד עכשיו מהבית בגלל הקורונה
ועזבו את זה שיש מלא עבודות ועוד לוקחים לנו מהחופש הגדול וזה החופש הגדול האחרון שלי כי זה כיתה יא ובמקום לבלות בו אני צריכה לעשות בגרויות
אני כלכך שונאת את זהה ברמה שאני רוצה לחנוק ולהתעלל במי שחשב על הרעיון החרא הזה שלא יתרום לי בשום צורה
אנונימית
לא עוזר לי בכלל והחוקים ממש מטומטמים, אבל אם לא נשתתף יכעסו עלינו.
זה ממש לא עוזר
אנונימית
לא, אין טעם. סתם שעמום ובזבוז זמן.
לא
אבל בסדר
אבל בסדר
וואלה עוזר מאוד, הרבה יותר נוח ללמוד בשיטה הזאת ואנחנו לא עוברים על החומר התיאורטי אלא רק על סיכומים ושאלות
שזה עדיף בהרבה מהחפירות של שיעורים רגילים
שזה עדיף בהרבה מהחפירות של שיעורים רגילים
אנונימי
אגב, שמישהו יסביר לי איך לעזאזל עושים שיעור ספורט?!
האמת שכן
לא חושבת שאפשר ללמוד פיזיקה לבד
אולי נושא לא מורכב במתמטיקה כן
אבל פיזיקה לא
לא חושבת שאפשר ללמוד פיזיקה לבד
אולי נושא לא מורכב במתמטיקה כן
אבל פיזיקה לא
לא.
לא, המורים בעצמם לא מספיקים לענות לנו על שאלות ולא מבינים כלום!
לא עוזר בכלום.
עדיף כבר שיתנו עבודות ונלמד לבד, לפחות אז לא אצטרך לקום ב-8 בבוקר בשביל כלום במשך 7 שעות.
עדיף כבר שיתנו עבודות ונלמד לבד, לפחות אז לא אצטרך לקום ב-8 בבוקר בשביל כלום במשך 7 שעות.
לא באמת :(
זה פשוט מזעזכ
לדעתי זה סתם בזבוז זמן ,עדיף שבאמת ישלחו לנו את העבודות במקום להציב לנו זמנים מתי להיכנס לכל שיעור וכו' ..בגלל זה אני הולכת היום להיכנס רק לאיזה שני שיעורים .בסופו של דבר נכון שאנחנו צריכים להשלים את החומר אבל הלמידה הזאת לא עוזרת לנו ...לפחות לא עוזרת לי ...
לא עוזר. באמת שאני לא מבינה כלום ככה .
לי האפליקציה המעפנה הזאת בכלל לא עובדת, לא משנה כמה ניסיתי לסדר אותה
לא עוזר, עכשיו המורה שלי רוצה שאני אכנס, שתחלום.
לא עוזר בכלל.
עדיין לא היו לנו, מחר יהיה אבל נשמע שזה הולך מאוד מאוד מאוד מאוד לעזור לי! אני סובלת מהפרעות קשב וריכוז קצת היפראקטביות ואין לי ריטלין או עזרה מאף אחד~ כל כך קשה לי עם המשימות אני לא מצליחה כלום, ולא כי הן קשות :( חלקן ממש קלות ואני עדיין לא מצליחה להיתרכז ליותר משנייה
האמת שאני חושבת שזה הרבה יותר עדיף משיתנו לנו עבודות.
בשבועיים הראשונים לא היו שיעורים מכוונים (רק עבודות) והיו לי שתי התקפי חרדה.
נתנו לנו מספר עבודת כמו מספר השיעורים שהיו אמורים להיות לנו באותו היום אבל כל עבודה לקחת שעתיים לפחות.
תדמיינו מזה להגיש עשר עבודות באנגלית בשבועיים.
תאמינו לי שאתם מעדיפים שיעורים מכוונים.
בשבועיים הראשונים לא היו שיעורים מכוונים (רק עבודות) והיו לי שתי התקפי חרדה.
נתנו לנו מספר עבודת כמו מספר השיעורים שהיו אמורים להיות לנו באותו היום אבל כל עבודה לקחת שעתיים לפחות.
תדמיינו מזה להגיש עשר עבודות באנגלית בשבועיים.
תאמינו לי שאתם מעדיפים שיעורים מכוונים.
לא, זה ההפך מעוזר.
לי לא
לא עוזר ואני בספק שמישהו בכלל מקשיב בשיעורים האלה
לא
וזה לא משנה אפ אני רוצה ללמוד או לא
לא מרגישה שלמדתי משהו חדש, ואם ךבדתי זה לא היה אפקטיבי וכבר שכחתי את זה
אני חושבת שהמטרת הלימודים האלו הם כדי שמשרד החינוך פשוט יסמנו וי על כך שיהיו לימודים ולא משנה מה
וזה לא משנה אפ אני רוצה ללמוד או לא
לא מרגישה שלמדתי משהו חדש, ואם ךבדתי זה לא היה אפקטיבי וכבר שכחתי את זה
אני חושבת שהמטרת הלימודים האלו הם כדי שמשרד החינוך פשוט יסמנו וי על כך שיהיו לימודים ולא משנה מה
אנונימית
האמת שכן, נותנים לנו עבודות ואפשר להיכנס לזום לשאול את המורה כשמשהוא לא מובן וזה דיי נוח
שמעו זה לא אמור להיות חופש, אבל יש בידוד אז עשו את זה. אבל עוזר? ממש לא.
הדבר היחיד שעוזר זה זה שהמורים והמורות לא יודעים איך להשתמש בזה אז זה לפחות מצחיק
לי זה לא עוזר אבל אני מבינה למה רוצים שנעשה את זה..
ממש אבל ממש לא עוזר לי בכלום