5 תשובות
אני אישית ראיתי כמה פרקים ולא התחברתי לסדרה
ת'אמת לא אהבתי, ההומור לא מובן לכולם (יותר של התקופה ההיא) אבל תנסי אולי תאהבי
אני ממש אוהבת זאת הסדרה האהובה עליי
אני לא יודעת איך להסביר את זה היא פשוט מאוד מרגיעה אותי ואני מתה על הדמויות
זה עניין של טעם. נסי כמה פרקים ותראי. ככל שמתדמים לעונה 2 ו3 זה רק הופך למצחיק יותר כי הבדיחות השתפרו ואז עד הסוף זה מושלם ברצף
כןכןכןכןכן
בכמה פרקים הראשונים זה לא משהו אבל אחריי שעוברים את זה ובאמת נכנסים לסדרה מבינים כמה היא טובה!