4 תשובות
כי הם לא מכירים את הכפתור המדהים ההוא בצד של "שלח לי התראות על השאלה".
חחח, זה לא עוזר אבל יש עוד אנשים שמתעניינים בזה וכשהם כותבים הודעה זה נותן להם התראות, אולי כדי שהם לא ישכחו או משהו..
שזה ישלח לו התראות על השאלה,
כח זה מעניין אותו ,
ששואל השאלה יראה שיש עוד כמוהו וכדומה
מצטרף לשאלה. סתם סליחה הייתי חייב