5 תשובות
לא נמוך...
אם אתה יכול להתאמן בבית, עדיף בהחלט
אם אתה יכול להתאמן בבית, עדיף בהחלט
אנונימית
אסור לך להיות בגן בכלל.
אני חושבת שגבוה כי ילדים הם הכי מדבקים והם נוגעים בכל דבר ואין להם כל כך מודעות לעצמם אז כן
הסיכויים גבוהים כי לכי תדעי מי היה שם לפנייך
לא חושבת שזה גבוהה,כל עוד אין בפארק שעשועים אנשים ואת לא מכינסה ידיים לפה,שוטפת ידים,ושמה מסכה
באותו הנושא: