6 תשובות
אתה מתכוון לתחושה?
אנונימית
שואל השאלה:
רגש כיאלו עצב שמחה
רגש כיאלו עצב שמחה
עצב
שאני לא ארגיש או שאני לא אגרום לאחרים להרגיש?
בעיקרון אכזבה, יותר מעצב
בעיקרון אכזבה, יותר מעצב
שואל השאלה:
שאת לא תרגישי
שאת לא תרגישי
זה נשמע לא הגיוני אבל את התחושה של חוסר רגש שתמיד מתלווה אליו תחושה שאני חלולה
זה פשוט מקהה את כל הרגשות וגם את המחשבות ברמה שהדבר היחיד שאני כן ארגיש זה חתכים (ההורים יודעים)
זה פשוט מקהה את כל הרגשות וגם את המחשבות ברמה שהדבר היחיד שאני כן ארגיש זה חתכים (ההורים יודעים)
באותו הנושא: