6 תשובות
אתה מתכוון לתחושה?
אנונימית
שואל השאלה:
רגש כיאלו עצב שמחה
T_T
עצב
שאני לא ארגיש או שאני לא אגרום לאחרים להרגיש?
בעיקרון אכזבה, יותר מעצב
שואל השאלה:
שאת לא תרגישי
T_T
זה נשמע לא הגיוני אבל את התחושה של חוסר רגש שתמיד מתלווה אליו תחושה שאני חלולה
זה פשוט מקהה את כל הרגשות וגם את המחשבות ברמה שהדבר היחיד שאני כן ארגיש זה חתכים (ההורים יודעים)