התחברות הרשמה

שאלה במצמטיקה כיתה ח אני אשמח לעזרה - קישור מצורף

20 באפריל 2020, 02:47
כיתה ח'    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
שאלה באזרחות כיתה יב אשמח לעזרה
תיכנסו שאלה אחרונה במצמטיקה
מישהו שטוב במצמטיקה ולא אכפת לו לעבור לאינסטגרם או משהו שאשלח לו תרגיל שיפתור לי?
אני 3 יחל במצמטיקה והמורה ה*** שלי מגישה אותי על 35
יש לי מחר בחן במצמטיקה ואני לא יודעת כלום אליו
בדרך כלל באיזה שעה יש בגרות במצמטיקה?
יש פה מישהו שעושה 3 יחידות במצמטיקה ואנגלית?
זה בסדר אם כל השנה (כיתה ט) היה לי מיונים חרא חוץ במצמטיקה ואנדלית ורק שנה הבאה אני באמת אתחיל להשקיע (בכיתה י)
אתם חושבים שיש קבוצות בווטצאפ ששולחים שם תשובות לבגרות במצמטיקה?
כמה זמן זה בגרות במצמטיקה של 5יח
הגיוני שמישהו יסיים את הבגרות במצמטיקה (יא) 5יח אחרי שעה וחצי?