8 תשובות
מוריד ממש לדעתי..
אנונימי
תלוי. אם את בן אדם ציני אז זה סבבה לגמרי אם לא אז זה סתם נותן לנו הרגשה שאת מתאמצת להיות וזה מוריד
אם קוריאם לו אמרי תקראי "מירי".
אמיר*
טיפה
לי זה מוריד, אני נפגע בקלות, לא אוהב "צחוקים" כאלה
אני לא אוהב שיורדים עלי כמובן, אבל דוגרי, בעיניי התגרויות, ברוח טובה ושהאדם השני מבין שזה בסך הכל התגרות ולא ירידה, זה מעלה!
אנונימי