12 תשובות
לא.
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
לא מריגוש אבל כן מתיסכול שלא מצליחה
מייאוש
כן חחח
כן חחח
בכיתי ששוטרים ירו בי בתור cj כי הוא שחור
true story
true story
משחקי מחשב גם נחשב כי עם כן אז קרה לי כי היה רגע עצוב
שואל השאלה:
באיזה משחק זה היה?
באיזה משחק זה היה?
אנונימי
מיינקרפאט
כן
אני משחק בניטנדו סוויץ ושמה בפוקימון
שעברתי את המשחק הראשון-(לטס גו איווי) התרגשתי ממש
אני משחק בניטנדו סוויץ ושמה בפוקימון
שעברתי את המשחק הראשון-(לטס גו איווי) התרגשתי ממש
כן היה קטע מרגש בסוף ב-god of war 4
מי שמכיר יבין כי אני לא עושה ספויילרים
מי שמכיר יבין כי אני לא עושה ספויילרים
אנונימי
כשהורדתי את דרק סולס 1 בכיתי כל פעם שמתתי.
אני בכיתי הרבה
אני בכיתי הרבה
שואל השאלה:
אני אישית בכיתי בcall of duty modern warfare 2 כשghost מת
אני אישית בכיתי בcall of duty modern warfare 2 כשghost מת
אנונימי
הקטע? או יותר נכון משחק, שהכי ריגש אותי הוא detroit become human. חוויה מטורפת שכל אדם צריך לעבור
באותו הנושא: