3 תשובות
כל מה שתעשי, זה מבורך
לדעתי, אפשר לקחת נר כזה של שבת העגול הזה, ולהגיד שזה יהיה לעילוי נשמת כל נפטרי ישראל
אני לא רואה איך זה משנה וזה לא נראה לי פחות מכבד להדליק נר שהוא לא נר זיכרון. תדליקי נרות שבת, אנחנו שמנו אותם אחד על השני שיהיה יותר גבוה.
אנונימית
אפשר לשאול חברים או שכנים אם יש להם לתת, אם לא אז לא