4 תשובות
הכל תלוי במצב ואם את עולה לכיתה יב אז בטח ידחו את זה לאמצע שנה או לסוף שנה אז הטיול בטח יקרה פשוט לא בתחילת שנה
תלוי מה יהיה המצב
יש עוד בערך חצי שנה... אי אפשר לדעת בדיוק אבל אני לא חושבת שיבטלו
יש עוד הרבה זמן עד אז, לא חושבת
אנונימית
כן
Apf