4 תשובות
נגמרה שגרמניה נכבשה ונכנעה
אנונימי
פיו פיו ביי גרמנים היי קומוניסטים
הגרמנים הפסידו והצבא האדום שחרר את היהודים
האמריקאים והרוסים שיחררו את המחנות, רוסיה כבשה חלק מפולין איפה שהנאצים שלטו
ופשוט הביסו אותם, ניצחו אותם, וכולם שוחררו מהמחנות