5 תשובות
לא ממש.
עם היית יושנת.תוך כדי אז בסדר
אבל זה ששמעת ועדיין לא קמת זה לא מכבד
עם היית יושנת.תוך כדי אז בסדר
אבל זה ששמעת ועדיין לא קמת זה לא מכבד
לדעתי קצת לא מכבד..
אבל העניין הוא לא לעמוד סתם ככה, זה לזכור את היום הזה ולכבד אותו. (לא דווקא ספציפית היום כן? כל הזמן לדעתי צריך לזכור)
אבל העניין הוא לא לעמוד סתם ככה, זה לזכור את היום הזה ולכבד אותו. (לא דווקא ספציפית היום כן? כל הזמן לדעתי צריך לזכור)
לא מכבד את שמעת
לא מכבד
יכולת לקום לצפירה ואחכ להמשיך לישון
יכולת לקום לצפירה ואחכ להמשיך לישון
לא מכבד בכלל.
באותו הנושא: