בזה שהיא תספר שאני מאוהבת באיזה מישהו להורים שלי ולאחותו של אותו בן אדם (היא חברה שלה ואני לא מאוהבת בו ולא שום דבר) נמאס לי מזה ממש ואין לי מושג מה לעשות... אני מפחדת שאם היא תספר את זה זה ירוץ בבית ספר או משהו כי הילדים בבית ספר שלי חארות ומציקים על כל דבר קטן. אולי זה נשמע ילדותי ומטומטם אבל אני גם ככה חסרת ביטחון ואני בטוחה שאם היא תעשה את זה זה יוריד לי את הביטחון עוד יותר (ותאמינו לי שהיא מסוגלת לעשות את זה) איך לגרום לה להפסיק ולהיות בטוחה שהיא תגיד למישהו?