10 תשובות
לי יש 8 פלוס והוא מהמם
se2 זה אייפון עם מעבד של איפון11 ומצלמה מצויינת ונכון שהוא קטן אבל הוא ממש טוב
אייפון 8+ או אייפון 11 פרו מקס או אייפון xs max
11 הרגיל ממש מוצלח לדעתי, אני ממש אוהבת גם את הxr
11 הרגיל
אייפון 11 יש לי אותו הוא מעולה אבל כדאי לך לחכות לתחילת שנה המחירים יורדים ויוצאים חדשים אולי יהיה אייפון 12 שהוא זול כמו ה11
xs/xs max
8+