11 תשובות
תתפללי שהכל יעבור בצורה טובה, הלב שלי נשבר מקווה שהכל יהיה בסדר גם מרחוק
שואל השאלה:
איך מגלים שיש סרטן?
אנונימית
אנחנו לא רופאים ולא יודעים אפילו כלום על מצבה.
הכימותרפיה והניתוח שה להארכת החיים והקלה על הסבל והסימפטומים.
בכל מקרה, בהתחשב בעובדה שהיא מבוגרת , סרטן סופני זה אומר שהסיכויים שלה לשרוד פחותים מאוד.
אז עצם העובדה שהיא מבוגרת מפחית את הסיכוי לשרוד משמעותית, האיברים שלה חלשים.
מצטערת לשמוע.
בודקים בבדיקות דם ועם במקרה החולה לא מרגיש טוב בתקופה מסוימת
ואו..רפואה שלימה.מקווה שהיא תעבור את זה בשלום.
אי אפשר לדעת אם היא תנצח את הסרטן או לא.מקווה שכן.
שואל השאלה:
אני גם מקווה בחיים לא חשבתי שזה יקרא לאחד מבני משפחתי החיים חרא אחד גדול
אנונימית
הסרטן מתחיל מכאב או גוד כלשהו או קושי במקום מסויים, היא הולכת לבדוק ועושים בדיקות דם ועוד בדיקות כלליות, זה תלוי באיזה איבר ומיקום נמצא.
אם זה פנימי למשל, מוחי, עושים סי טי.
לאחר מכן לוקחים דגימה ועושים ביופסיה שבעצם מאשרת סופית שזה גידול, ולפי מה שזכור לי גם מאשרת אם הוא שפיר או לא.
אבל כשעושים ביופסיה זה אומר שממש רוב הסיכויים שיש גידול זה רק לוודא לגמריי.
חשוב לשתף זאת ,
ויטמין b17 יכול לסייע
כתבה:
https://www.oncology.org.il/%d7%95%d7%99%d7%98%d7%9e%d7%99%d7%9f-b17/

וגם מיץ גזר חשוב
יש עליו כתבות
אנונימית
שואל השאלה:
מאוחר מדי היא הלכה לעולמה
אנונימית
ואו.
מצטערת בשבילך❤.
תהיי חזקה.
אני בטוחה שהיא גאה בך מלמעלה.
שואל השאלה:
זה בסדר זה הגורל אני אוהבת אותה מאוד
אנונימית