16 תשובות
לא
לא
לא
את האמת שכן
לא , אוהבת לעשות לבד.
לא, אני אוהב לעשות את זה.
לא כי בני אדם הם לא רכוש
לא
לשיעורים לא, לכל השאר כן.
לא, אני מספיק עצמאית כדי לעשות לבד
לא
קצת קשה לי המחשבה של משרת כי כמו שכתבו פה בני אדם הם לא רכוש
מנקה פרטית שתנקה לי את החדר, בתנאים הוגנים אז אולי כן
לסדר!!
מה אני אעשה אני פשוט בן אדם מבולגן
מידי