6 תשובות
איפון x לדעתי
x יותר משודרג
איקס פחות טוב מהשמונה פלוס,יש לו מלא בעיות במסך
יותר משודרג
אייפון 8 פלוס .
אני אומרת לך מנסיון היה לי את הטלפון הזה ואני מתה עליו והחלטתי לשדרג לx וזה ממש טעות.
אני אומרת לך מנסיון היה לי את הטלפון הזה ואני מתה עליו והחלטתי לשדרג לx וזה ממש טעות.
אייפון איקס
יותר מתקדם ואני גם יותר אוהבת את הגודל
יותר מתקדם ואני גם יותר אוהבת את הגודל
באותו הנושא: