6 תשובות
איפון x לדעתי
x יותר משודרג
איקס פחות טוב מהשמונה פלוס,יש לו מלא בעיות במסך
יותר משודרג
אייפון 8 פלוס .
אני אומרת לך מנסיון היה לי את הטלפון הזה ואני מתה עליו והחלטתי לשדרג לx וזה ממש טעות.
אייפון איקס
יותר מתקדם ואני גם יותר אוהבת את הגודל