8 תשובות
לא שווה
מסכימה
גם בעיניי
גם על חולצה זאת גניבה מבחינתי
כן זה לא באמת כזה יפה בשביל 120
שואל השאלה:
אבל נגיד בברשקה/פול אנד בר יש גם חולצות ב70 שקל אז זה מחיר הרבה יותר הגיוני
גם חולצה של נייק קניתי ב80 שקל כי היא הייתה ממש יפה וכן שווה את המחיר
אבל גופייה כזו פשוטה ב120 שקל? וזה עוד אחרי הנחה
אנונימית
כן גם של ליוויס בכללי שווה 100 שקל, אבל לא כזאת גופיית סבא חחח סליחה אבל זה לא יפה בכלל
לגמרי, על מה ולמה? המותגים פשוט לוקחים כסף מוגזם מדי על הבגדים שלהם הרבה מאוד פעמים.