2 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם הייתי יכולה לעשות את זה לא הייתי שואלת
אבל אם הייתי יכולה לעשות את זה לא הייתי שואלת
זה לא קשה בכלל, נכון יש את הקו שיש עליו את מספר האחוזיפ וכל זה, תמשכי אותו כלפיי מטה ויופיע לך מלא דברים רשום שם "לאורך" תלחצי על זה וזה ירשום לך "סיבוב אוטומטי" וזהו!
באותו הנושא: