16 תשובות
לא לא לא
בבקשה די עם הבדיחה הזאת
לא..
ובחיים לא צחקתי מזה
לדעתי זה לא מצחיק זה מעלה גיחוך כאילו זה מהבדיחות האלה שאת רק מחייכת מהם כי הם שנונות
כשדקל וקנין אומר את זה זה מצחיק אותי
לא די אני באמת לא מבינה מה מצחיר
שואל השאלה:
זה היה נחמד פעם אחת אבל כמה אפשר
אנונימית
חחח תאמת שכן:)
אמאלה אני בוכה
שואל השאלה:
אפילו לא גיחוך
אנונימית
לא זה מציקק
סבבה זכותכם לחשוב ככה :ז
חחח לא, אבל זה מצחיק אותי באופן כללי כשאנשים לא צוחקים מבדיחות ומתעקשים שמשהו לא מצחיק, כמו השאלה הזאת שאני עדיין צוחקת ממנה.
לא, די עם הבדיחה הזאת ועם כל הבדיחות קורונה בכללי זה לא מצחיק אז דיי
פשוט לא
זה לא מצחיק