5 תשובות
תן חיוך, הכל לטובה
יום בלי חיוך הוא יום מבוזבז
לא יודע אם זה נחשב חרוש
בלי הקול הקטן בראש שלך לא היית יכול לקרוא את זה.
הנה זה שוב.
היי
אוקיי זה ניהיה מוזר

זה הצחיק אותי
תיהיה שמח עם מה שיש לך, בזמן שאתה עובד בשביל מה שאתה רוצה!,.
זה בלי המילה חיוך אבל זה גם טוב..
כולם מחייכים באותה השפה
הדרך הקצרה ביותר בין שני אנשים היא חיוך
אתם לעולם לא לבושים לגמרי בלי החיוך שלכם
חיוך לא עולה כסף אבל שווה זהב