8 תשובות
לעשות שוב, זה רק בהתחלה
תעשי מתיחות ותעשי יותר בקטנה היום
לחכות מקסימום תעשי חימום או מתיחות אבל ממש בקטנה. השרירים בדיוק בונים את עצמם ואם את תעמיסי עליהם יותר מידי זה יחמיר
צריך לעבוד על כל קבוצת שרירים פעם ביומיים לא פחות, היום תעבדי על רגליים או שרירים שלא כוללים ידיים
שואל השאלה:
טוב תודה אז אני באמת אחכה עד מחר ופשוט אעבוד על הבטן (אתמול עבדתי על הרגליים אז נראלי עדיף שגם אחכה)
אנונימית
עשית אימון רציני אתמול?
שואל השאלה:
אממ מה זאת אומרת ?
אימון לרגליים בערך 11 דק וזרעות 14 דק
בעזרת סרטון ביוטיוב
אנונימית
לא הבנתי מה אמרת אבל בכללי אני מציע לך לעשות יום אימון ויום אחרי הפסקה (אם את נקרעת כאילו)