8 תשובות
הן רוצות לידה טבעית
יש מדים שפשוט לא כואב להן
שמעתי שזה מסוכן גם
שואל השאלה:
מה כל כך חשוב לידה טבעית זה כואב רצח
אנונימית
רוצות בלי העזרה
וגם זו זריקה נורא מסוכנת שאסור לזוז בה
את חותמת על טפסים שאת מאשרת ואם את זזה את יכולה להיות נכה וזה לא באחראיות של הבית חולים
מחזיקם אותך 4 רופאים ושמים את קרח ואז זריקה בגב וכל זה שאסור לזוז לא כל אחת יכולה לקחת סיכון
זו מחט מאוד גדולה זו לא זריקה קטנה.
יש כאלה שרוצות לידה טבעית,פחד ממחטים
זה כאילו לידה טבעית כזה