11 תשובות
הם לא יעשו כלום (המשטרה) אז תזמיני אותו
שואל השאלה:
בטוח מה הדבר הכי נוראי שיכול לקרות?
אנונימית
אמ נשמע שהמצב בינך לאחותך לא ממש נעים...
אולי תנסי להסביר לה ולנסות לשבת איתה לשיחה
שואל השאלה:
אי אפשר לדבר איתה ניסיתי בכיתי לה והיא שונאת אותי לא יודעת מה יש לה נגדי אני כבר לא יכולה להגיד כלום זה שלה אני פשוט החלטתי שאני לא מדברת איתה
אנונימית
נשמע ממש קשה.. אני חושבת שאת צריכה לעשות את מה שטוב לך בסופו של דבר. כואב לשמוע שמצב בן שתי אחיות הגיע לזה.. זה תמיד היה ככה?
המשטרה לא תבוא
בת כמה אחותך?
שואל השאלה:
28
אנונימית
נשמע מבאס ):
הכל טוב המשטרה לא תבוא
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית