התחברות
הרשמה
היי , אין לי מספיק מקום פה אז אני אכתוב בתיאור (שאלה על איפור)
אני לא ממש מתאפרת בדרכ אבל אני רוצה להתחיל , לא משהו מוגזם , רק בקטע של קצת קונסילר מסקרה ואודם
אתן מכירות קונסילר שהוא נראה טוב איכותי אבל לא יקר יותר מדי?
של איזו חברה? (לא משהו עם כיסוי גבוה מדי)
תודה רבה למי שעונה :) ❤
אגב בת 15
24 באפריל 2020, 19:22
2 תשובות
אסנס
אין בגטים בגטו
יש לי קונסילר של רבלון, הוא ממש טוב לדעתי
ב
בייסיק ביץ'