5 תשובות
כעיקרון אני ממש אוהבת,אבל מה אכפת לך מה אחרים חושבים?!העיקר מה שאת אוהבת!
אני חושבת שאם הדברים האלה יושבים עלייה טוב ומחמיאים לה אז זה ממש מגניב ויפה.
שהיא חיה את החיים ושזה מגניב
אנונימית
מגניבה רצח
אני לא באה בקטע של להתנפל או להעליב, אבל אני פשוט פחות אוהבת את הסגנון מראה הזה אבל זאת הדעה שלי, ושכל אחד יעשה מה שבא לו ושלא יתן לאף אחד אחר לשנות אותו (:
אנונימית
באותו הנושא: