10 תשובות
עדיף שלא..
מבחינת חוק, כן
ליחסי מין לא..
~v~
לא רוצה לתת לך תקוות שווא
וגם, זה מסובך.. עזבי את זה שזה רק 3 שנים, אתם בשלבים אחרים בחיים וגם, אם הוא מוכר.. בספק אם יצליח לל
לא רוצה לפגוע או משהו אבל תדעי שזה עם סיכויים נמוכים
"שלבים אחרים בחיים"
שניהם ילדים
שואל השאלה:
הוא נראה כל כך חמוד! רואים שיש לו אופי טוב, ולא זה לא אחד מהאחים שלומון ;)
אנונימית
תבלו
אין לי משהו אחר להגיד
אני לא רוצה שתתכזאבי ויכאב לך
אני מבטיחה לך שזה יגיע, זה יגיע וזה יהיה הכי כיף בעולם, בלי לחץ
לא חוקי כיתה ט וצבא זה יותר מ3 שנים הפרש
וגם זה לא ילך זה לא קשור לאופי טוב או לא יש לכם ראש שונה מידי
לא ממליצה