7 תשובות
מצויין
לילה טוב3> קצת קשה, מתגעגעת לחברים ולמשפחה אבל מתחילים לחזור לשגרה אז זה משמח אותי :) איך עוברת עלייך התקופה?
לילה טוב (:
בסדר.
שואל השאלה:
גם סבבה. למרות הגעגועים עוברים את זה :)
אנונימית
שואל השאלה:
רוצה לדבר על זה? (למרות שאני לא פרופסורית או משהו)
אנונימית