7 תשובות
פעם שנסיתי שעווה רציתי שיורידו לי את זה בהרדמה אז זה ממש כואב
בפעם הראשונה זה ממש כואב אבל אפשר לשרוד את זה
ולכל אחת זה שונה
ולכל אחת זה שונה
לא זה פשוט לא גודל יותר שחור
זה כואב .. אבל זה תלוי בך אם את יכולה להתאפק.. אני נגיד אפילו לא זזתי ולא הכי כאב לי.. תנסי לעשות יותר טוב מגילוח הבעיה היא שגילוי מהיר יותר
אנונימית
שואל השאלה:
וזה באמת גדל יותר דליל כזה?
וזה באמת גדל יותר דליל כזה?
פעם ראשונה עלול לכאוב טיפה , אבל התוצאות מדהימות וזה מחזיק לי לפחות שלושה שבועות .
זה כואב מאוד בהתחלה
אבל ככל שעושים זה פחות כואב
עושים בערך פעם פעמיים בחודש לא יותר
אבל ככל שעושים זה פחות כואב
עושים בערך פעם פעמיים בחודש לא יותר
באותו הנושא: