17 תשובות
אני התחברתי לחצאית. לשאר פחות...
אמא התאהבתי
וואו זה מהמם!
אהבתי.
לא כלכך אהבתי.. זה נראלי סגנון egirl כזה נכון? כל עוד את מרגישה טוב עם עצמך תיהיה מי שאת ושימי זין על מה שאומרים
הוא יפה אבל אני אישית לא הייתי הולכת עם זה ביום יום, נראה לי קצת מוגזם.
אהבתי תסטייל הזה
לא התחברתי אבל אם את אוהבת אז מי אני
מגניב, אני אישית לא אוהבת ללבוש בגדים חשופים או צהובים אבל אהבתי את הסגנון
אהבתי
מהמם, אם רק היה לי אומץ
מהמם
זה יפה אבל כלוק לפורים
אני חושבת שזה מושלם
ממש לא אהבתי
עריכה: מצחיק שהיא נתנה פרחים רק למי שאהב
יפה בעיניי אבל אני חושבת שלי אישית זה לא היה מתאים אבל אם זה מה שאת אוהבת תלבשי את זה ותהני, כל אחת ואחד צריכים להתנהג ולהתלבש בצורה שנוחה להם 3>
ככה אני מתלבשת לול
זה יפה לדעתי, פשוט כל ילדה שלישית שרוצה להיות מיוחדת מלבשת ככה, מה שכן מעריכה את זה, לפחות לי להתחיל סטייל כזה לקח המון מאמץ, אומץ וכסף;)