17 תשובות
אני התחברתי לחצאית. לשאר פחות...
אמא התאהבתי
וואו זה מהמם!
אהבתי.
לא התחברתי אבל אם את אוהבת אז מי אני
הוא יפה אבל אני אישית לא הייתי הולכת עם זה ביום יום, נראה לי קצת מוגזם.
אהבתי תסטייל הזה
מהמם, אם רק היה לי אומץ
מגניב, אני אישית לא אוהבת ללבוש בגדים חשופים או צהובים אבל אהבתי את הסגנון
ממש לא אהבתי
עריכה: מצחיק שהיא נתנה פרחים רק למי שאהב
עריכה: מצחיק שהיא נתנה פרחים רק למי שאהב
לא כלכך אהבתי.. זה נראלי סגנון egirl כזה נכון? כל עוד את מרגישה טוב עם עצמך תיהיה מי שאת ושימי זין על מה שאומרים
מהמם
זה יפה אבל כלוק לפורים
אני חושבת שזה מושלם
יפה בעיניי אבל אני חושבת שלי אישית זה לא היה מתאים אבל אם זה מה שאת אוהבת תלבשי את זה ותהני, כל אחת ואחד צריכים להתנהג ולהתלבש בצורה שנוחה להם 3>
אהבתי
ככה אני מתלבשת לול
זה יפה לדעתי, פשוט כל ילדה שלישית שרוצה להיות מיוחדת מלבשת ככה, מה שכן מעריכה את זה, לפחות לי להתחיל סטייל כזה לקח המון מאמץ, אומץ וכסף;)
זה יפה לדעתי, פשוט כל ילדה שלישית שרוצה להיות מיוחדת מלבשת ככה, מה שכן מעריכה את זה, לפחות לי להתחיל סטייל כזה לקח המון מאמץ, אומץ וכסף;)