6 תשובות
תדברי איתה שיחה רצינית בגובה העיניים
שתדבר עם ההורים שלו?
תאמרי שזה חד פעמי שסך הכל את רוצה להיות אצלו
הייתי בדיוק באותה בעיה. אני חושבת שהבעיה נפתרה כי כשהתחלתי לצאת עם החבר הנוכחי שלי אמרתי לאמא שלי שבלי שאני אשן אצלו אין מצב שהקשר הזה יצליח כי הוא גר שעתיים מרחק ממני.
בכל מקרה, דברי איתה בגובה העיניים, תגידי לה שזה בגלל ההסגר. אם אתם מספיק פתוחות, תגידי לה שכל דבר שהיית יכולה לעשות איתו בלילה את יכולה גם לעשות ביום (כי תכלס, זה כנראה "הפחד" של אמא שלך, אז אוליי זה יצליח לשכנע)
אם אחרי כל זה זה לא מצליח, אני חושבת שתנסי אחרי תקופה. בכל זאת, אמא שלך רוצה לשמור עלייך, ואין לה מטרה רעה או משהו בסגנון.
בכל מקרה, דברי איתה בגובה העיניים, תגידי לה שזה בגלל ההסגר. אם אתם מספיק פתוחות, תגידי לה שכל דבר שהיית יכולה לעשות איתו בלילה את יכולה גם לעשות ביום (כי תכלס, זה כנראה "הפחד" של אמא שלך, אז אוליי זה יצליח לשכנע)
אם אחרי כל זה זה לא מצליח, אני חושבת שתנסי אחרי תקופה. בכל זאת, אמא שלך רוצה לשמור עלייך, ואין לה מטרה רעה או משהו בסגנון.
תסבירי לה שאת כבר ילדה גדולה מספיק בשביל להחליט לבד.
תזכירי לה איך היא התנהגה בגילך.
ותנסי לא לצעוק את הטענות שלך אלא לאמר בעדינות ובביטחון
תזכירי לה איך היא התנהגה בגילך.
ותנסי לא לצעוק את הטענות שלך אלא לאמר בעדינות ובביטחון
חח יש לי בדיוק את אותה הבעיה עם חברה שלי, אני ישנתי אצלה איזה יומיים ואמא שלה נותנת לה לבוא לפה ליומיים בלחץ
באותו הנושא: