30 תשובות
תאכלי רגיל ופשוט תתאמני שעה שעה וחצי ביום
לאכול בריא ולעשות כושר ירזה אותך גם (וגם יחטב)
אז אל תרעיבי את עצמך
זה מסוכן
אז אל תרעיבי את עצמך
זה מסוכן
תאגלי בריא אל תרעבי את עצמך תאכלי צסודר לפחות 1200 קלוריות אני אומרת לך מניסיון שלערחב את עצמך לא יעזור לך להוריד במשקל את רק תפגעי בעצמך הדרך הכי טובה זה לאכול לפחות 1200 קלוריות ולשלב לפעמים גם ספורט
אל תרעיבי את עצמך,זה לא שווה את זה.
אני לא יודעת איך את נראית אבל כל אחד יפה בדרך שלו ותהיי בטוחה בזה. תהיי בטוחה בעצמך,תאכלי בריא ותעשי גם אימונים אבל באופן חכם.
אני לא יודעת איך את נראית אבל כל אחד יפה בדרך שלו ותהיי בטוחה בזה. תהיי בטוחה בעצמך,תאכלי בריא ותעשי גם אימונים אבל באופן חכם.
זה לא בסדר לאכול 3 פרכיות כי אין בזה את כל הסיבים התזונתיים שאת צריכה לאכול
בכל מקרה הכל יהיה בסדר אם את צריכה ייעוץ ועזרה שלחי הןדעה
בכל מקרה הכל יהיה בסדר אם את צריכה ייעוץ ועזרה שלחי הןדעה
את לא תרזי אם תרעיבי את עצמך..
את צריכה לאכול כמו שצריך.
את צריכה לאכול כמו שצריך.
תאכלי יותר חלבונים וירקות (פחות פירות כי זה עם סוכר וסוכר מתפרק לפחממות ) בקיצור תקטיני את כמות הפחממות שאת אוכלת ולשתות הרבה מים זה יעזור לך לחילוף חומרים מהיר ותקין
שואל השאלה:
לא התכוונתי שאני אוכל 3 פרטיות אפילו לא ארעיב פשוט לאכול רק פרכיות
לא התכוונתי שאני אוכל 3 פרטיות אפילו לא ארעיב פשוט לאכול רק פרכיות
אנונימית
את ממש לא צריכה להרעיב את עצמך בשביל להרזות זה רק יסכן אותך
את פשוט צריכה תזונה נכונה ולשלב את זה עם ספורט- תנסי להתאמן כמה פעמים בשבוע ולגוון עם האימונים
שלוש ארוחות ביום עם גם משהו ביניים , לשתות המון מים
אבל הכי חשוב אל תרעיבי את עצמך ותסכני את עצמך, ותקשיבי לגוף שלך כי זה הכי חשוב
וזה לא תמיד בא בקלות , אולי יקח לך מעט זמן אבל זה בסדר גמור
ואל תאכלי רק פרגיות זה לא יעזור לך, אם את רוצה להיות בריאה את צריכה ירקות, חלבונים ועוד.
תנסי אולי לא לאכול יותר מדיי פחמימות וגם להפחית בסוכר
את פשוט צריכה תזונה נכונה ולשלב את זה עם ספורט- תנסי להתאמן כמה פעמים בשבוע ולגוון עם האימונים
שלוש ארוחות ביום עם גם משהו ביניים , לשתות המון מים
אבל הכי חשוב אל תרעיבי את עצמך ותסכני את עצמך, ותקשיבי לגוף שלך כי זה הכי חשוב
וזה לא תמיד בא בקלות , אולי יקח לך מעט זמן אבל זה בסדר גמור
ואל תאכלי רק פרגיות זה לא יעזור לך, אם את רוצה להיות בריאה את צריכה ירקות, חלבונים ועוד.
תנסי אולי לא לאכול יותר מדיי פחמימות וגם להפחית בסוכר
זה לא ירזה. הרעבת עצמית גורמת לגוף לאגור שומן ולא להפך, מה גם שזה ידפוק לך את המטבוליזם ואת כנראה תעלי את כל המשקל חזרה אם לא יותר (+ יהיה לך יותר קשה לרזות בעתיד במידה ותרצי.)
אז לא, זה לא יעבוד.
אין לך שום סיבה לשנוא את עצמך! החיים שלנו והגוף שלנו זה דבר דינמי, אנחנו כל הזמן עולים ויורדים במשקל וזה טבעי וזה בסדר. שנאה עצמית לא מובילה לשום דבר טוב, מניסיון. נסי לאהוב את עצמך לא משנה מה.
ומה לעשות? לאכול יותר בריא (פחמימות, שומנים, חלבונים וירקות), לשתות הרבנ מים, להתחיל להתאמן ולישון כמו שצריך, (בין 7 ל9 שעות)
תשאפי להיות בריאה- לא רזה. אני מבטיחה לך שתרגישי יותר טוב וגם הגוף שלך ישתנה.
ועוד דבר, זה תהליך. אל תצפי לשינוי מאוד מהיר כי מה שבא בקלות הולך בקלות, זה ייקח קצת זמן אבל התוצאות יישמרו.
אז לא, זה לא יעבוד.
אין לך שום סיבה לשנוא את עצמך! החיים שלנו והגוף שלנו זה דבר דינמי, אנחנו כל הזמן עולים ויורדים במשקל וזה טבעי וזה בסדר. שנאה עצמית לא מובילה לשום דבר טוב, מניסיון. נסי לאהוב את עצמך לא משנה מה.
ומה לעשות? לאכול יותר בריא (פחמימות, שומנים, חלבונים וירקות), לשתות הרבנ מים, להתחיל להתאמן ולישון כמו שצריך, (בין 7 ל9 שעות)
תשאפי להיות בריאה- לא רזה. אני מבטיחה לך שתרגישי יותר טוב וגם הגוף שלך ישתנה.
ועוד דבר, זה תהליך. אל תצפי לשינוי מאוד מהיר כי מה שבא בקלות הולך בקלות, זה ייקח קצת זמן אבל התוצאות יישמרו.
אל תחשבי על זה. תתחילי להתאמן, לעשות ספורט, מותר לצאת לבחוץ חמש מאות מטר - תנצלי את זה - הליכה של שלושה סיבובים - כל סיבוב 500 מטר יוצא לך בסוף שכאילו הלכת קילומטר וחצי, תנסי כל יום לעשות את זה, תאכלי בריא, - לקצץ כמה שאת יכולה במתוקים ומטוגנים - בהדרגה, ובנוגע לתפריט - יש אתר מעולה לבניית תפריט - צירפתי קישור, תכניסי שם את המשקל שלך, גובה וכמה את מתאמנת בשבוע ואז זה אומר לך כמה קלוריות את צריכה לאכול, ויוצר לך תפריט בהתאם לכמות הקלוריות שאת צריכה לאכול, תציבי לעצמך מטרה. אבל לא מטרה שהיא לא הגיונית - למשל תנסי להציב מטרה של 0.2 קילו בשבוע או אפילו 0.5.
אם תשתמשי באתר תוודאי שאת לוחצת על meditrranean בשביל שלא יתן לך תפריט עם חזיר, וכו. מקווה שיכלתי לעזור לך, אל תרעיבי את עצמך, זה לא בריא.
וכמובן שכחתי לציין שצריך לישון טוב.
אם את יודעת אנגלית טוב את תסתדרי טוב עם האתר.
אם תשתמשי באתר תוודאי שאת לוחצת על meditrranean בשביל שלא יתן לך תפריט עם חזיר, וכו. מקווה שיכלתי לעזור לך, אל תרעיבי את עצמך, זה לא בריא.
וכמובן שכחתי לציין שצריך לישון טוב.
אם את יודעת אנגלית טוב את תסתדרי טוב עם האתר.
תקשיבי, את לא צריכה להרעיב את עצמך וממש לא להתבייש בגוף שלך, אבל אם את רוצה לעשטת שינוי:
1. ארוחות מסודרות,
לאכול 3 ארוחות ביום (בוקר , צהריים, ערב) ועוד 2 ארוחות ביינים.
2. לוותר על נשנושים, ממתקים , חטיפים ועוד
3. לעשות אימונים 4 פעמים בשבוע,
תתחילי בקל, ולאט לאט תתחילי להשתפר .
מקווה שעזרתי , אם את רוצה עוד עצות וכאלו תפני אליי בפרטי :)
בהצלחה !
1. ארוחות מסודרות,
לאכול 3 ארוחות ביום (בוקר , צהריים, ערב) ועוד 2 ארוחות ביינים.
2. לוותר על נשנושים, ממתקים , חטיפים ועוד
3. לעשות אימונים 4 פעמים בשבוע,
תתחילי בקל, ולאט לאט תתחילי להשתפר .
מקווה שעזרתי , אם את רוצה עוד עצות וכאלו תפני אליי בפרטי :)
בהצלחה !
"שטויות" צודקת בדבר הראשון שאמרה(כמובן שבכל הדברים שאמרה) אל תרעיבי את עצמך כי את לא תגיעי לשום מקום עם זה.
ולאכול רק פריכיות זה לאכול רק פחמימות כל היום, הגוף שלך צריך גם חלבונים ושומנים כדי להתקיים. זה בהחלט לא מספיק.
ותודה^ רק מתקנת שאני בת :)
ותודה^ רק מתקנת שאני בת :)
רק עכשיו שמתי לב לזה שהיא כתבה על הפרכיות - נכון - היא לא מקבלת חלבונים, שומנים ומספיק פחמימות, כי גם בפרכיות אין המון פחמימות
אני אתקן < שטויות
יאללה חלאס כבר לחפש קיצורי דרך את צריכה לאכול בריא ולאכול ספורט אני לא מחדשת לך כי אין כאן נוסחת קסם או סוד
במקום להתלונן להתחיל לעבוד
במקום להתלונן להתחיל לעבוד
זה לא ירזה אותך, בהתחלה זה כן אבל כשתאכלי שוב רגיל את תעלי שוב הכל ויותר.
ואם לא תאכלי רגיל אחרי זה את כנראה תמותי
צירפתי קישור לסרטונים עם הסברים על מה יקרה אם לא תאכלי כמו שצריך, וכמה סיפורים אישיים. בבקשה תראי
ואם לא תאכלי רגיל אחרי זה את כנראה תמותי
צירפתי קישור לסרטונים עם הסברים על מה יקרה אם לא תאכלי כמו שצריך, וכמה סיפורים אישיים. בבקשה תראי
אם אתה רוצה לרדת במשקל, אתה צריך לאכול נכון בשביל זה. 1500 קלוריות ביום אתה צריך להתאמן כל יום במשך חצי שעה או שעה ולפחות לרוץ 40 דקות 15 פעמים שכיבות סמיכה 15 פעמים סקוואט את זה פעמיים ביום
שואל השאלה:
bish what
איפה הקיצור דרך פה? אני לא מקיאה ואני לא מרעיבה אני לא מבינה למה אתם ככ מגזימים, אמרתי פשוט שאני אוכל רק פרכיות כמו שיש את הדיאטות האלה שאוכלים רק מאכל אחד כל הזמן, סהכ שאלתי לא חייב לתקוף
bish what
איפה הקיצור דרך פה? אני לא מקיאה ואני לא מרעיבה אני לא מבינה למה אתם ככ מגזימים, אמרתי פשוט שאני אוכל רק פרכיות כמו שיש את הדיאטות האלה שאוכלים רק מאכל אחד כל הזמן, סהכ שאלתי לא חייב לתקוף
אנונימית
רוציה רק לעזור סליחה על מה שזה
שואלת השאלה
זה קיצור דרך, אבל הבעיה שכשאוכלים רק מאכל 1 או כמות קטנה של אוכל נכנסים למצב הרעבה.
בהרעבה הגוף שלך שם לב לזה שאת לא מקבלת מספיק אנרגיה אז הוא אוגר את כל האוכל שאת אוכלת במקום להוציא אותו החוצה בשירותים.
ככה משמינים, לא מרזים.
אולי את תרגישי שאת מרזה אבל זה רק פסיכולוגי לגמרי, תאכלס את משמינה.
אז כפי שציינתי, לאכול רק פירכיות זאת הרעבה, מה עם חלבונים, ירקות, פירות, שמנים... את צריכה גיוון!
הדיאטות האלה הן פשוט הרעבה.
תבחרי באורח חיים בריא!
לא בדיאטה חד פעמית של הרעבה וסבל.
למה שתרצי לאכול רק פרכית? את באמת חושבת שזה יהיה חד פעמי ושאת תגיעי ככה למטרה?
אם כן אז זה ממש לא נכון.
תאכלי שלוש ארוחות בריאות ביום!
מבחינת המתוק אני אוכלת קוביית שוקלד ביום וציט דאי בסוף שבוע.
אני מתאמנת באתגר של קלואי.
זה הכל, זה מאוד פשוט וכיף לחיות ככה לא במטרה להרזות אלה במטרה להיות בריאה וההרזייה ובחיטוב באים על הדרך והתהליך ממש כיפי.
ממליצה לך לנסות.
זה קיצור דרך, אבל הבעיה שכשאוכלים רק מאכל 1 או כמות קטנה של אוכל נכנסים למצב הרעבה.
בהרעבה הגוף שלך שם לב לזה שאת לא מקבלת מספיק אנרגיה אז הוא אוגר את כל האוכל שאת אוכלת במקום להוציא אותו החוצה בשירותים.
ככה משמינים, לא מרזים.
אולי את תרגישי שאת מרזה אבל זה רק פסיכולוגי לגמרי, תאכלס את משמינה.
אז כפי שציינתי, לאכול רק פירכיות זאת הרעבה, מה עם חלבונים, ירקות, פירות, שמנים... את צריכה גיוון!
הדיאטות האלה הן פשוט הרעבה.
תבחרי באורח חיים בריא!
לא בדיאטה חד פעמית של הרעבה וסבל.
למה שתרצי לאכול רק פרכית? את באמת חושבת שזה יהיה חד פעמי ושאת תגיעי ככה למטרה?
אם כן אז זה ממש לא נכון.
תאכלי שלוש ארוחות בריאות ביום!
מבחינת המתוק אני אוכלת קוביית שוקלד ביום וציט דאי בסוף שבוע.
אני מתאמנת באתגר של קלואי.
זה הכל, זה מאוד פשוט וכיף לחיות ככה לא במטרה להרזות אלה במטרה להיות בריאה וההרזייה ובחיטוב באים על הדרך והתהליך ממש כיפי.
ממליצה לך לנסות.
לא ,לאכול רק מוצר אחד במשך כל היום ממש אבל לא יביא אותך לרזון שרצית
כל ה "דיאטות" האלה סתם גורמות ליותר נזק אפילו שזה נשמע לך כל כך תמים..וגם אני נפלתי לדיאטה כזו פעם ואני ממש הצטערתי על זה כשלא הייתי עוד מבינה את החשיבות..
תוותרי על פחמימות ריקות שמכילות קמח לבן ומאפים חטיפים מטוגן שתיה מתוקה ועדיף 3 ארוחות עיקריות לפרק ל5 קטנות למשל ככה שהגוף יקבל את כל מה שצריך בפחות נפח לבטן בבת אחת
תאכלי רק משהו אחד במשך כל היום? הגוף ייכנס לסטרס כי אין לו מאגרי אנרגיה כבר ובסוף תמצאי את עצמך עולה יותר מאשר ירדת וחבל לא?
פרכיות זה פחמימה אגב שכן תתפיח אותך אם תאכלי כל הזמן ובאסה
תעשי את השיקול דעת שלך בסופו של דבר אבל הבאתי לך את התוצאות
כל ה "דיאטות" האלה סתם גורמות ליותר נזק אפילו שזה נשמע לך כל כך תמים..וגם אני נפלתי לדיאטה כזו פעם ואני ממש הצטערתי על זה כשלא הייתי עוד מבינה את החשיבות..
תוותרי על פחמימות ריקות שמכילות קמח לבן ומאפים חטיפים מטוגן שתיה מתוקה ועדיף 3 ארוחות עיקריות לפרק ל5 קטנות למשל ככה שהגוף יקבל את כל מה שצריך בפחות נפח לבטן בבת אחת
תאכלי רק משהו אחד במשך כל היום? הגוף ייכנס לסטרס כי אין לו מאגרי אנרגיה כבר ובסוף תמצאי את עצמך עולה יותר מאשר ירדת וחבל לא?
פרכיות זה פחמימה אגב שכן תתפיח אותך אם תאכלי כל הזמן ובאסה
תעשי את השיקול דעת שלך בסופו של דבר אבל הבאתי לך את התוצאות
אי אפשר דיאטה של מאכל אחד.
הגוף צריך ירקות בשביל ויטמינים ושובע
הוא צריך חלבון בשביל לבנות את השרירים
הוא צריך פחמימות בשביל אנרגיה
אי אפשר רק פריכיות
הגוף צריך ירקות בשביל ויטמינים ושובע
הוא צריך חלבון בשביל לבנות את השרירים
הוא צריך פחמימות בשביל אנרגיה
אי אפשר רק פריכיות
תאכלי גבינות לבנות עד 9 אחוז , יוגורטים , פירות , ירקות , חזה עוף , עד 4 פרוסות לחם חום , עד 4 כפות אורז ותשתי המון המון מים .
תבני ממה שכתבתי לך 3 ארוחות גדולות ( בוקר , צהריים וערב ) ו2 ארוחות קטנות ( פרי או יוגורט ) ותעשי את האתגר של chloe ting
תבני ממה שכתבתי לך 3 ארוחות גדולות ( בוקר , צהריים וערב ) ו2 ארוחות קטנות ( פרי או יוגורט ) ותעשי את האתגר של chloe ting
אני בדיוק כמוך. אני אכלתי רק פריכיות הורדתי במשקל אבל לא בשומן.. אני הצלחתי להוריד שבע קילו בחודש אבל עדיין לא הרזתי אז לא שמחתי מזה כל כך.. אני הצלחתי להרזות שעשיתי תרגילים ממש ממש קשים לגילאי 18+ כי רציתי להרזות ונתפס לי הגוף וסבלתי מכאבים הרבה זמן וזה אפילו לא היה שווה את זה כי לא הצלחתי לזוז אחרי זה ולהמשיך. אמא שלי פשוט אמרה לי להפסיק ואני לא אמורה לדאוג לדברים האלה בגיל הזה.. (12) אני הייתי ממליצה לך לנסות להתחיל בתרגילים קטנים וקלים ופשוט לאט לאט להיכנס לכושר.. מקווה שעזרתי (:
1500 קלוריות ביום זו כמות קטנה מדי.
-d
-d
זה לא מומלץ.
את צריכה להבין שזה רק יפגע בך אני גם רציתי להרזות מהר ולא היה אכפת לי מכלום ובסוף מה שיצא רק פגעתי בעצמי היו ימים שהיהתי אוכלת 400 קךוריות ילפעמים 700 קלוריות פגעתי בעצמי בזה שידרדרתי בלימודים לא יכלתי לקום מהמיטה הרגשתי שאני עומדת להתעלף רק מלקום ראותי שחור כל פעם שרק הלכתי מהחדר שלי לסלון נעשיתי עצבנית ועוד מלא דברים שאני לא מאחלת לאף אחד ושתדעי שירדתי מזה רק קילו בחודש כמו שיכלתי לרדת אם היהתי אוכלת 1200 קלוריות לפחות היהתי יכולה לרדת יותר אז לאכול פחות זה לא עוזר בבקשה תאכלי לפחות 1200 קלוריות ביום ותשלבי קצת ספורט ואל תחשבי אפילו אל לאכול רק פריכיות זה מסוכן אן בזה צספיק וטמנים ואת לא מכניסה את כל הדברים שאת צריכה לגוף
תפני אליי בפרטי ובואי לאינסטגרם
נדבר על הנושא שם
נדבר על הנושא שם