10 תשובות
כי זה קרינג'
^כי זה ממש קרינג'
שואל השאלה:
אבל מה קרינג בטיקטוק?
אני לא אוהבת את זה בגלל שיש שם אנשים (ממש לא כולם) שהם פשוט פתטים וזה טרנד מעצבן שילדיות עושות טיק טוק בהפסקה על המקום שלך בכיתה זה מאוד מאוד מעצבן
מה לא קרינג' בטיקטוק

יש שם כלכך הרבה סרטונים מביכים של אנשים שרוקדים ריקודים ואנשים שם תמיד עושים פרצופים כאלה מוזרים ומטרידים
וגם יש שם אתגרים ממש מפגרים
שואל השאלה:
כי ככה זה יש כאלו שאוהבים טיקטוק ויש כאלו ששונאים טיקטוק
שואל השאלה:
כי לא ידעתי למה שונאים כאן את טיקטוק
כי הם מתנשאים שלא מבינים שלא הכל בטיקטוק זה "קרינג'". כי זה קרינג' לכתוב קרינג' בזמן שאתם מתנשאים על טיקטוק.
סהכ הרוב פה מעצבנים שחושבים שהם חכמים אבל טיקטוק זה אחלה בגדול. לא משהו רע, יש שם אומנות, תוכן מצחיק, תרגומים, ריקודים ועוד מלא דברים ממש נחמדים שלא צריך להכליל את הכל שם לפי נושא אחד ולחשוב שהכל שם רע
כי זה קרינג'
yxz