מה דעתכם על זה שהרשתות הגדולות לא רוצות לפתוח עד שהממשלה לא תביא להם כסף?
ארגון של הרשתות הגדולות שמגלגלות כ-20 מיליארד שקלים, (בניהן: פוקס, ארומה תל אביב, קפה לנדוור ועוד) אומרות שלא יפתחו מחר את החנויות (כנראה שהממשלה תקבע הלילה שמותר לפתוח) עד שלא יביאו להם פיצוים כמו לעסקים הקטנים. אבל מי שנפגע מזה אלו העובדים הקטנים שמשתכרים בשכר מינימום באותן חנויות והרשתות עושות את זה על הגב שלהם. כאילו שחסר להם כסף..