11 תשובות
לא מרגישים, אני פשוט קמתי בישיבה ולא הבנתי מה הולך סביבי, הייתי מסוחררת ומטושטשת..
מוזר כזה... אין שליטה על הגוף, לא מרגישים את הידיים והרגליים וסחרחורת חזקה כזאת
אמא שלי התעלפה פעמיים, היא אמרה שזה מרגיש כאילו שישנים, אבל קצת מוזר כזה ולפני זה יש סחרחורת...:)
התעלפתי רק פעם אחת, אז אין לי ממש נסיון, אבל לפני זה הייתה לי סחרחורת ממש חזקה, אחר כך ראיתי הכל שחור כזה, ואז פשוט התעוררתי על הרצפה עם כאב ראש וסחרחורת עוד יותר חזקה
מרגישים צמרמורת ולא מרגישים כלום, ואז את רואה חושך, ונופלת.
אני התעלפתי אבל מרגישים...
מתים, אנחנו חושבים שאנחנו מתים ואז כשמתעוררים לא זוכרים מה חשבנו כשהתעלפנו.
אני התעלפתי בגלל משהו שנקרא לחץ דם, אבל אני הרגשתי מתה, ואכשהו ני זוכרת את זה מצויין, אבל בשלושת הפעמים הראשונות שהתעלפתי הרגשתי מתה ואז לא זכרתי כלום..
מתים, אנחנו חושבים שאנחנו מתים ואז כשמתעוררים לא זוכרים מה חשבנו כשהתעלפנו.
אני התעלפתי בגלל משהו שנקרא לחץ דם, אבל אני הרגשתי מתה, ואכשהו ני זוכרת את זה מצויין, אבל בשלושת הפעמים הראשונות שהתעלפתי הרגשתי מתה ואז לא זכרתי כלום..
חח זה ה-דבר! הרגשתי כמו בסרט חח!
לפני שהתעלפתי הרגשתי רע מאוד! היה לי כבאי ראש וראיתי שחור.. ואחי זה, קמתי במטבח, כאב לי הראש ברמה מטורפת בגלל שנפלתי על הראש, באל הרגשתי כמו בסררטים שמתעמקים כזה בעין של השחקן ופתאום היא נפתחת, מכירים? ככה! חח זה היה מגניב! ואחרי שקמתי גם היה לי קוצר נשימה לכמה דקות..
לפני שהתעלפתי הרגשתי רע מאוד! היה לי כבאי ראש וראיתי שחור.. ואחי זה, קמתי במטבח, כאב לי הראש ברמה מטורפת בגלל שנפלתי על הראש, באל הרגשתי כמו בסררטים שמתעמקים כזה בעין של השחקן ופתאום היא נפתחת, מכירים? ככה! חח זה היה מגניב! ואחרי שקמתי גם היה לי קוצר נשימה לכמה דקות..
לא מרגישם כלום, אבל לפני זה יש סחרחורות ומרגיש ממש רע ואז רואים שחור. מאז לא זוכרים כלו ם חח ואז אחרי כמה זמן מתעוררים
לא מרגישים כלום אבל לפני (אני לא יודעת עם זה אצל כולם ככה אבל זה מה שקרה לי)
לפני שאני מתעלפת אני מרגישה סחרחורת, בחילות וכאבי ראש.
אחרי שאני קמה אני פשוט קמה רגיל כמו אחרי שינה חח;)
לפני שאני מתעלפת אני מרגישה סחרחורת, בחילות וכאבי ראש.
אחרי שאני קמה אני פשוט קמה רגיל כמו אחרי שינה חח;)
לפני ההתעלפות יש לי סירחורת ואני רואה שחור ואני נופלת ותמיד אני קמה ומוצאת את עצמי במיוה אצל ההורים חחח כאילו את ישנה
פשוט לא מרגישים שום איבר בגוף
באותו הנושא: