10 תשובות
שואל השאלה:
אפשר הסבר??
אנונימית
הערך התקין של סוכר בדם הוא בין 70-100, ככה שאיש ג' הוא היחיד שעומד בטווח.
בסוכרת מסוג 1 יש בעיה בהפרשת האינסולין, ככה שאיש ב' שהאינסולין שלו נמוך כנראה חולה בה.
בסוכרת מסוג 2 רמת הסוכר בדם לא תלויה ברמת האינסולין, ככה שיש כמות של אינסולין אבל היא לא משפיעה על הסוכר בדם.
שואל השאלה:
אז מה הקטע שהם רשמו מההתחלה במה כל אחד חולה?כדי לבלבל אותנו לא הבנתי....
אנונימית
שואל השאלה:
וגם לא צינו את זה שערך התקין של הסוכר בדם הוא בין 70-100 אז איך הם ציפו שאענה?
אנונימית
חח פשוט ניסו לבלבל אותך, גם לי לקח כמה רגעים
כנראה את אמורה לדעת את זה בעצמך, זה לא מקצוע שאת לומדת?
שואל השאלה:
אני לומדת,אבל בדרך כלל מציינים דברים כאלה בטקסטים אז לא יודעת...
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה ((:
אנונימית
בכיף.