8 תשובות
כמו שנאמר מעלי ברוב המקרים החומר ב-י שונה מ-יא ככה שאין מה לדאוג.
אני ב-יא ואני יכולה להגיד לך שלפחות אצלי לא למדנו ממש ב-י והתחילו ללמד אותנו לבגרות באמת ב-יא. רק בפיזיקה באמת לימדו אותנו מכיתה ז באמת
יש לכם ליטרלי 30% רק על עבודות כשלנו היה מגן רק ממבחנים שדפק לנו את הממוצע של הבגרות
אנונימית
אני יכול להגיד לך שאני מכיר כאלה שב י' הם לא עשו כלום ורק ב יא הם התחילו ללמוד ברצינות והצליחו בסוף.
גם אני בכיתה י ואני חושב שדווקא כיתות יא-יב הרבה יותר נדפקו, להם יש בגרויות שזה משהו שהוא הרבה יותר גדול מעבודות ל 30%.
אני לא יודע איך זה אצלכם אבל אנחנו עכשיו התחלנו את ה 30% בפיזיקה, כימיה, היסטוריה וספרות ואנחנו עושים את הכל בשיעורים המקוונים ובסוף אנחנו מקבלים את העבודות וצריכים להגיש אותם במייל,
אני די בטוח שבקצב הזה נוכל להספיק לפחות חלק מהחומר ל 30%.
החומר של ה 30 אחוז כמעט ולא לבגרות
אחרי ה 30 אחוז זה נגמר שם ומתחילים נושאים חדשים
ברוב המקצועות ה30% זה לא החומר של הבגרות בכלל (ככה זה בלשון ובשאר המקצועות ההומניים) ככה שאין לך מה לדאוג בכלל
את צודקת. אבל לדעתי מה שכרגע מעניין אותם זה כיתות יא,יב הבגרויות שלנו
תחשבי על כיתות יא שיותר נדפקו ואז תתעודדי..
התעודת בגרות שלי בפח.