6 תשובות
איך את יודעת?
שהם פשוט לא יצאו מהבית אפילו לא לזרוק את הזבל
זה עובר דרך קירות
כל עוד הם שומרים על הכללים, לא יוצאים מהבית ולא נותנים לאף אחש להתקרב אליהם - הכל טוב.

בברכה, לחם פיט.
הכל בסדר למי שיש קורונה והוא בבידוד ביתי צריך להיות בחדר שלו ובדירה שלו כל היום אסור לו לצאת בכלל מהבית
וחוץ מזה אם אתם גרים באותו הבניין עם סבא וסבתא זה בכלל מצויין אתם יכולים לעשות בשבלם הכל בלי שהם יצאו מהבית, אתם יכולים לעשות להם קניות להביא להם תרופות להוריד להם את הזבל וכל מה שהם צריכים
שואל השאלה:
קאליופה
כן זה בדיוק מה שאנחנו עושים, פשוט סבא שלי יוצא לפעמים אז אני קצת דואגת להם
אנונימית
אני ממליצה לעשות חיטוי נגד קורונה, ליתר בטחון.